Ekonomi

Sompo Sigorta, müşteri odaklı hizmet anlayışıyla sektörde fark yaratmaktadır.

Sompo Sigorta Genel Müdürü Fahri Uğur, “Müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi anlayan, onlara ve iş ortaklarımıza en iyi hizmeti sunan bir şirkete dönüşerek sektörde farklılaşacağız” dedi. sözünü kullandı.

Sompo Sigorta’dan yapılan açıklamaya göre şirket, müşteri odaklı kültürü ve uzun vadeli vizyonuyla sektörde fark yaratıyor.

Sompo Sigorta, analitik yaklaşımı ile müşteri ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlayarak ve en uygun şekilde karşılayarak rakiplerinden farklılaşmak amacıyla birçok çalışma yapmakta ve müşterilerine yön vermek amacıyla çalışmalarına devam etmektedir. sektör rekabetle büyüyerek

Açıklamada görüşlerine yer verilen Sompo Sigorta Genel Müdürü Fahri Uğur, sigortacılık bölümünde eskiye göre hızlı bir değişim yaşandığını ve sigorta şirketlerinin de bu hıza ayak uydurması gerektiğini belirtti.

Uğur, farklı koşullara uyum sağlayacak hazırlıkları yaptıktan sonra odaklanmaları gereken noktanın müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve karşılayabilmek olduğuna dikkat çekerek, müşterilerin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlayan bir firma haline geleceklerini söyledi. onlara ve iş ortaklarına en iyi hizmeti sunmaktadır.

Sompo Sigorta’yı rakiplerinden ayıran en temel özelliğin uzun yıllar içinde oluşturulan kurum kültürü olduğunu belirten Uğur, “Sektörde sürekli fark yaratmamızı, müşteri olmamızı sağlayan Sompo kültürümüz var. kuruluşundan itibaren her yıl kâr eden, insan odaklı, iş ortaklarıyla birlikte büyüyen bir şirket.Aldığımız her kararda ve hayata geçirdiğimiz uygulamalarda sahip olduğumuz uzun vadeli bakış açısı kurum kültürümüzün temel unsurlarından biridir.” açıklama yaptı.

“Rekabetçi, veri odaklı bir şirketiz”

Fahri Uğur, Sompo Sigorta’nın müşteri odaklılığını, müşterilerini en iyi tanıyan, onların ihtiyaçlarına göre en doğru analizleri geliştiren, yaratıcı ve kaliteli iş ve hizmetler sunan bir şirket haline dönüştürmek amacıyla çalışmalarına devam ettiğini belirtti.

Rekabeti seven bir firma olduklarını ve birçok alanda rekabet ettiklerini belirten Uğur, şöyle devam etti:

“Rekabetçi yapımız, kendimizi sürekli geliştirerek, alanında fark yaratan işler, hizmetler ve iş modelleri yaratmamıza olanak sağlıyor. Kültürümüzün en değerli özelliklerinden biri, bilgi odaklı bir şirket olmamız. Veri analizinden içgörüler çıkarmayı ve işimizi bilimsel yaklaşımlarla yönetmeyi seviyoruz.Müşteri ihtiyaçlarını doğru bir şekilde anlamak ve onlara değer sağlamak, şirketimizin uzun vadeli müşteri sadakatini ve büyümesini destekleyecektir.”

Uğur, sigortacılıkta en önemli sorunun bedava tarifeli ve sermayesi yetersiz şirketler olduğunu belirterek, bu konuda bir sermaye kontrol sistemi olması gerektiğini söyledi.

Tam rekabet ve serbest piyasa koşullarına uyum sağlamanın esas olduğunu vurgulayan Uğur, “Günümüzde birçok sigorta şirketi kuruluyor. Serbest rekabet ortamında yeni şirketlerin kurulması olumlu ama sermayenin olup olmadığını kontrol etmek gerekiyor. ve bu şirketlerin özkaynaklarının yeterli olması, sermaye eksikliğinin ileride mali sıkıntıya girme riskini artıracağı ve bu durumun tüm sigorta branşını olumsuz etkileyeceği şeklinde ifadeler kullanılmıştır.

haber-termal.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu